Kislányom harmadik szülinapján egyik ajándéka ez a kis íróasztal volt. Nem mintha egy háromévesnek íróasztalt kellene venni, de elég jó a kézügyessége, gondoltam, ne egy parányi műanyag gyerekasztalon "alkosson".

Lemostam, csiszoltam (géppel, kézzel), festettem, megint csiszoltam, megint festettem, megint csiszoltam és újból festettem.

Amikor készen lett, egy jó ideig nem kelt fel az asztaltól... csak ült, rajzolgatott, mesélt közben róla, rajzolt...

 

 

Ilyen volt - 1000,- forintért vettük egy internetes aukciós oldalon. Néhány matrica, apróbb sülések voltak rajta.

 

 

 

 

 

Ilyen lett - fehér színű, a tetején szürkésbarna (unalmas lett volna, ha "simánfehér"), oldalán az állítható magasság miatt a lábak csavarjainak helyére akasztógombok is kerültek.

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fuszereslevendula.blog.hu/api/trackback/id/tr775286467

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

énszilvikém 2013.05.08. 11:17:46

Gratulálok, szuper lett! :D
süti beállítások módosítása