Egy évvel ezelőtt egy vásárban szép kitűzőt vettem. Nagyon szeretem, többféle ruhához fel tudom venni, más színnel másképp mutat. Motoszkált bennem a kérdés: nem lehet olyan bonyolult elkészíteni... és máshoz is lehet használni. Vidámságot ad, nőiességet. Egészen apró kis dísz, de nekem tetszik.

 

1. Csenge szobájába készült, az ágya fölött lóg ez a fehér gömb, rajta a díszekkel:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Szilvi barátnőmnek készítettem ajándékba - kitűző.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Egy használt kalap új szerepben (nem is gondolta volna...) - piros, szalma, mert ellenállunk az ősznek... még egy kicsit...

               Ilyen volt:                                                   Ilyen lett:

 

 

 

 

 

 

 

 

(Nem, nem, ez valóban nem a fűszerekről szól, bár annak köszönhető, hogy kreatívabb lettem.)

A bejegyzés trackback címe:

https://fuszereslevendula.blog.hu/api/trackback/id/tr94803378

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eszter Ági 2012.09.26. 19:49:45

Ügyi vagy! Tetszik a kitűző. További jó alkotást :)

énszilvikém 2012.09.26. 21:36:01

Nagyon jó!!! Még ilyet! :D
süti beállítások módosítása