Ízletes étel azoknak, akik valami markáns ízt szeretnének érezni a menzai kaják, a paprikás ételek után. Valami mást...

Sonkás-gombás pennét készítettem a hétvégén, semmi nagy durranás. Mentem a fejem, a hűtő után, ja és ki a fűszerkertbe :-)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hozzávalók:

sonka - nem túl sok kell, ha valóban ízletes, kissé sós házi sonkát használunk, csak óvatosan a sózással utána,

gomba - ízlés szerint (kb. 15-20 dkg-t használtam),

főzőtejszín - 2 dl

+ hagyma, só, bors, fűszerek: borsikafű, kakukkfű.

Kevés hagymát dínszteltem és azon kissé megpiritottam a sonkát. Beleraktam az apróra vágott gombát, főztem-főzögettem, amíg levet ereszt, aztán az elfő. Zsupsz, bele a főzőtejszín, aztán jöhetnek a fűszerek. + Pennét megfőzni és összekeverni őket.

(Mindkét fűszerrel kipróbáltam, külön-külön, nekem vegyesen jött be. Kakukkfűvel vigyázni, markánsabb.)

 

 

 

 

 

 

Férjeket, párunkat kéretik valami jó bort keríteni mellé...

 

...és csókokkal elhalmozni bennünket a főztünkért... :-)

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fuszereslevendula.blog.hu/api/trackback/id/tr494568041

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása