Ildikó Bogi 2012.04.25. 13:52

Igen, idilli

Amikor a férjem elolvasta az első bejegyzéseimet - 2-3 hét után árultam el neki, hogy blogot írok -, azt mondta, hogy jó, jó, de... ez olyan idillikus. Séta a faluban, rügyező fák, alvó Csenge... Azért az ember itt is találkozik a mai világ ártalmaival, rosszakarattal, nincs csönd.

Valóban. Ez nem egy Kővágóörs, ami az egyik kedvenc településem (aki nem hiszi, járjon utána), egy nagyváros mellett élünk sok kitelepülővel, mi a régi és az új falurész határán vagyunk. Csenge sem alszik valami jól, vannak vitáink nekünk is.

Mégis idilli ez itt. Ha bemegyek a városba, siető, zömmel sötét ruhás embereket, fiatalokat látok, ebben a városban szerintem kevés a fa - valamiért ez nem annyira fontos -, néha szinte viszolygok a nagyáruházaktól... Szóval ehhez képest ez a hely nagyon jó és békés. Nagyon nehezen szoktam meg. Amikor először jártam a férjemnél, szinte beleszerettem a kertjükbe (is :-)   ), annyiféle növény van itt, csupán azért, mert szeretik őket. Emlékszem, azt mondta: amikor megjön a munkából, mindig körbesétál, mert olyan érzést ad, mintha Isten kertjében járna, ahogy megalkotta őket. Kevés ember mondhatja el magáról azt is, hogy mint a férjem, ma is ott él, ahová született (!). Idillikus gyesen is lenni. Ráadásul, ha kapok néhány négyzetméternyi földet, ahol elkezdhetek fűszerekkel foglalkozni... ez már szinte túl szép, hogy igaz legyen manapság. Szóval, most úgy érzem, jó helyen vagyok itt :-)

De úgy hiszem, hogy kisebb-nagyobb idillt máshol is teremthet magának az ember. Láttam képeket nagyon békésen, szépen berendezett panellakásról, találkoztam szépet szerető anyukákkal és apukákkal, és kreatív fiatalokkal is. Ha pedig a saját családtagjaimra, felmenőimre gondolok, gondolunk, nem kell messzire mennünk. Nézzük meg, mit és hogyan tesznek, alkotnak, élnek. És ez nem "idill", ezek mi vagyunk, belülről fakad :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://fuszereslevendula.blog.hu/api/trackback/id/tr14472711

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása