Ildikó Bogi 2013.01.16. 23:58

Tél

Szeretem  a hóesést.

Szeretek benn meleg teát kortyolgatni.

Szeretem hallgatni, ahogy pattog a tűz a kályhában.

Szeretem az ádventi csendet.

Szeretem a karácsonyt.

Szeretek elmenni hagyományosan a két ünnep között Jani barátunkkal túrázni.

Szeretem a deres reggeleket.

Szeretem elővenni a nyarat - a fűszereket, a lekvárokat, a szörpöket, a képeket...

Szeretem a nyomokat a hóban.

Szeretek hóembert építeni a kislányomnak.

Szeretek kinn havat hányni és harapni a hideget.

Szeretem, hogy sütis kabátnak nevezi Csenge a szebbik kabátomat (van rajta egy muffin-kitűző).

Szeretem a bojtos sálamat.

Szeretem a növényeket, ahogy a hó alatt méltóságteljesen figyelnek.

Szeretem megdobálni a férjemet hógolyóval.

Szeretek terveket szőni a nyárra.

Most, így, szeretem a telet.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fuszereslevendula.blog.hu/api/trackback/id/tr465022850

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása