Ez a bejegyzés nem tartozik szorosan a fűszer és a levendula tárgyához. De elgondolkodtató volt, ha már egyszer elkezdtem foglalkozni velük. Egy apró, bolond ötlettől vezérelve vettem egy pólót magamnak. Rajta egy autóval, amilyen valószínűleg soha nem lesz nekem: egy bogárhátú. Lánykorában ilyenről álmodik egy lány, és arra gondol, hogy körbejárja vele legalább a Balatont... :-) Hagyja, hogy lehúzott ablaknál összegubancolja a szél a haját és 30 fokban lassan döcög át Csopakon... :-)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Már itthon vettem észre rajta egy feliratot: I'm on my way! Azaz: A (saját) utamon vagyok! / Járom az utam! (Valami ilyesmi, ki hogyan fordítja.) Nem tudtam nem elgondolkodni ezen: jófelé megyek? jól tettem, hogy fűszerekkel kezdtem foglalkozni? egyáltalán az lenne az utam, hogy mást kezdjek csinálni? Erre szánt engem a Jóisten, erről is szól a terve rólam...? Itt, most...? A szívem mélyén úgy gondolom most, hogy igen.

És Te? Are you on your way? A (saját) utadon vagy?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fuszereslevendula.blog.hu/api/trackback/id/tr214599278

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

énszilvikém 2012.06.19. 22:37:45

Épp jókor kérdezed.....
süti beállítások módosítása